top of page

BEGYNDER

Offentlig·113 medlemmer

Vinterklargøring

Den forestående vinter er vores første som California, Ocean ejer , og vi har derfor brug for gode råd og vejledning til vinterklargøringen, her fra forummet medlemmer.

Jeg er især bekymret for flg.

1. Hvordan sikre i andre at der ikke står vand i vandpumpe, vandhane og kuglehaner til vand og spildevand.

2. Udfører man vedligehold på teltdug og lynlåse, og hvilke produkter kan evt. anbefales.

3. Vedligeholder men gummilister på hævetaget som øvrige gummilister i døre.

4. Er der noget på markisen der kræver ekstra opmærksomhed, har læst at nogle demonterer markisen.

Der er sandsynligvis også ting jeg har overset - så hold jer endelig ikke tilbage med gode råd til en nybegynder.

l

184 visninger
Henrik Kaufmann
Henrik Kaufmann
Oct 14, 2021

1. Hvordan sikre i andre at der ikke står vand i vandpumpe, vandhane og kuglehaner til vand og spildevand.

Jeg tømmer vandet af og lader alle kuglekaner stå 1/2 åbne. Nogle tager osse sikringen for at tømme pumpen. Det har jeg dog aldrig gjort. Men husk at tage låget af tanken når du tømmer den, så render vandet nemmere af.

Her kan du læse om at klargøre vandtanken når det bliver forår:

2. Udfører man vedligehold på teltdug og lynlåse, og hvilke produkter kan evt. anbefales.

Det har jeg aldrig gjort. Teltdugen er altid tør og hvis du på et tidspunkt vil imprægnere dugen, kan du gøre det med Fabsil. Men jeg har aldrig gjort det eller fundet det nødvendigt.

3. Vedligeholder men gummilister på hævetaget som øvrige gummilister i døre.

Det er en god idet at give det silikone, sammen med dørlisterne.

4. Er der noget på markisen der kræver ekstra opmærksomhed, har læst at nogle demonterer markisen.

Nogle tager markisen af, det er ret nemt, men bestemt ikke nødvendigt.

Husk at tjekke tagrendens afløb. det kan du læse om her

VW CALIFORNIA CLUB DANMARK

• Facebook
  • Instagram
  • Grå LinkedIn ikon

COPYRIGHT VW CALIFORNIA CLUB DENMARK & KAUFMANN CREATIVE A/S

bottom of page