top of page

BEGYNDER

Offentlig·116 medlemmer

Spørgsmål fra ny Cali ejer

Min kæreste og jeg, har efter en del års drømmen endelig købt en California.

Det er en tysker, der gerne skulle være på danske plader om ca. 3 uger.

Modellen er en T5 Comfortline fra 2009, altså før facelift.

Jeg vil jo gerne beskytte sæderne i den og har derfor været på jagt efter nogle sædeovertræk. Dem findes der jo masser af, men udelukkende til facelift versionen og T6'ere.

Er der nogen der kan kender til sider, hvor de har sædeovertræk til en T5 før facelift udgaven? Jeg er ikke interesseret i "t-hansen" betræk, men noget i retning af dem der sælges specifikt til California.

Hvad har i gjort med topmadras til den nederste seng? Jeg har set flere, men de er jo ret dyre og skal typisk bestilles i udlandet. Jeg har overvejet at købe en i Jysk og bare skære 5 cm af, så den passer.

300 visninger
luiseekberg
May 18, 2019

Med hensyn til topmadrad til nederste seng, så har vi købt en på 3 cm tykkelse i Ikea og det fungerer rigtig godt.

Vi har fast vores sengetøj monteret i bilen, så vi er klar til at rykke ud hurtigt, da vi er meget spontane.

Så når vi har redt sengen med topmadras, lagen, dyner og hovedpuder ruller vi det hele sammen og lader det ligge på madrassen bag sædet.

På den måde reder vi seng på 30 sek. når vi er på tur ved bare at køre sædet frem, lægge ryglænet ned og rulle sengetøjet ud.

VW CALIFORNIA CLUB DANMARK

• Facebook
  • Instagram
  • Grå LinkedIn ikon

COPYRIGHT VW CALIFORNIA CLUB DENMARK & KAUFMANN CREATIVE A/S

bottom of page