Cadac Safari Chef, hvordan?
Først efter at have set denne video, gik det op for mig hvordan man pakker sin Cadac Safari Chef grill rigtig sammen.
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
VW CALIFORNIA CLUB
DANMARK
Først efter at have set denne video, gik det op for mig hvordan man pakker sin Cadac Safari Chef grill rigtig sammen.
Jeg købte den model der hedder Cadac Safari Chef 2 Pro QR. Fordelen med QR modellen, er den er med quickkobling, og benene kan foldes helt sammen. Slange og regulator købes separat. Bemærk det er LP (Low Pressure) der bruges til Campingaz R907, som i mit tilfælde, California T6 bruger. Husk at tilkøbe den 25 cm Pizza sten, den er god til hurtig pizzaer lavet på pitabrød ;-)
Købte vores her: https://www.amazon.co.uk/dp/B079TQCCFT/ref=pe_3187911_185740111_TE_item