Kajak på taget
Så lykkedes det at få kajakker på taget, jeg har fået sat en fortelt skinne på i den anden side, på karossen og her bliver tagbøjlerne sat fast og så lige en teleskopstige. Så køre det

Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
VW CALIFORNIA CLUB
DANMARK
Så lykkedes det at få kajakker på taget, jeg har fået sat en fortelt skinne på i den anden side, på karossen og her bliver tagbøjlerne sat fast og så lige en teleskopstige. Så køre det

Hej Karsten, du kan ikke få plads til konsollet til kajakkerne samtidig med Markisemonteringen, jeg går selv og spekulerer i det samme, men når jeg kommer til det bliver det nok letvægtskajakker, der kan monteres på hævetaget, eller alternativt laver jeg beslag der er plads til i markiseskinnerne, jeg er smed :-) på min gamle multivan havde jeg monteret kajakkerne således at jeg kørte ind under dem sænkede dem ned på bilen inkl. tagbøjler og alt, når de skulle ned kørte jeg dem bagud fra taget således at kajakkerne nemt kunne tages af. det hele vejede dog mere end det må på Caliens hævetag