Træf 2020
Er årets træf i fare grundet corona?
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
VW CALIFORNIA CLUB
DANMARK
Ja, desværre.
Jeg har pt. sparket årets træf til hjørne grundet situationen. Det kan hurtigt vise sig at være meget arbejde der bare er spildt. MEN jeg følger situationen nøje, OG ændrer det sig, så giver jeg den gas og forsøger at få et træf på benene.
Så snart det er muligt, vil jeg også se om vi kan få aftalt en ny dato, så vi kan komme på fabriksbesøg hos Volkswagen. Men det er måske først i foråret 2021.
Derfor er det eneste arrangement der pt. er planlagt at gennemføre, det nye POPUP Event på Lolland – hvor der stadig er et par pladser tilbage: https://www.vwcaliforniaclub.dk/events-1/vw-pop-up-lolland-2