Grand California
Hvad syndes andre herinde om den nye Grand California 600 ? Er den prisen værd, eller er den bare for stor ?
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
VW CALIFORNIA CLUB
DANMARK
Hvad syndes andre herinde om den nye Grand California 600 ? Er den prisen værd, eller er den bare for stor ?
Det er faktisk et godt spørgsmål. Jeg tænker der er stor forskel på en Grand og en Ocean/Coast. Jeg ville elske komforten i en Grand, men hade at køre rundt i så stor en bil til hverdag i byen.
Så I min bog har den en stor berettigelse i segmentet for små autocampere - den er af høj kvalitet, flot gennemtænkt design og så er prisen super konkurrencedygtig ift. konkurrenterne. Helt sikkert en lækker sag hvis man er ude efter en fuldtids camper.
Men skal du bruge en alsidig kompakt camper, det osse dækker de daglige behov for kørsel, så vinder en Ocean/Coast klart. Den er præcis lille nok til at du nærmest kan komme omkring alle steder, parkere, etc. Og den fungere fint som camper.
Så de har hver deres berettigelse. Måske får vi osse en Grand en dag, men den næste bil bliver en T6.1 … :-)