Pintrip
Vi har købt dette koncept.
Virker som et interesant alternativ til de klassiske overnatningssteder.
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
VW CALIFORNIA CLUB
DANMARK
Vi har købt dette koncept.
Virker som et interesant alternativ til de klassiske overnatningssteder.
Ja, det er et godt koncept!
Og når grænserne åbner, findes der lignende tilbud i mange andre lande omkring os - og det er jeg i gang med et skrive en artikel om.
Jeg vil lige komme med en lille opfordring ifm. min research:
Mange af os rejser uden toilet (portapotti) og nogle af stederne som tilbyder overnatning har ikke adgang til toilet. Det er en god idé at overveje om man skal undgå de steder, hvis man ikke et toilet i bilen.
Sagen er, at stederne stiller en plads til rådighed for overnattende pintrippere, men ellers er at betragte som private hjem og nogle finder det grænseoverskridende hvis man banker på for at låne toilettet.