top of page

TEKNIK

Offentlig·130 medlemmer

Luftundervogn

Hej

Jeg tror jeg har overbevist mig selv om at montere luftundervogn på vores Cali 4m. . Spørgsmålet er om det vil være det rigtige i forhold til offroad mv. eller det måske bare vil være bedre at hæve bilen 30 mm. Jeg er bare ikke glad for konstant at køre rundt i en bil hvor trækaksler mv. ikke er hvor de burde være, derfor tænker jeg luft.

Jeg har googlet rigtigt meget men ikke rigtigt fundet noget om holdbarhed på luftbælge + tilbehør ved offroad,, og hvad med komfort, min overbevisning er at luft må være bedre på grus og sten end fjedre, meg afhænger jo nok af støddæmpere, men hvad ser jeres holdninger, har i luftundervogn, hvilken ? Eller kender nogen der har?

Da vi ikke regner med at beholde vores bil i lang tid er det egentligt ikke så meget økønomien men mere udbyttet.

Rigtigt godt nytår

Jens

120 visninger
Jenssmed
Jenssmed
Jan 28, 2024

Det har jeg også kigget på, men det er en noget pebret pris, men samtidigt nok også noget af det bedste, jeg har ingen erfaring med luftundervogn , undtaget fra nogle Bmw , der er nogle der siger at seikel undervognen bliver hård at køre i, og jeg vil til hverdag gerne have god komfort og så kunne hæve bilen når vi skal på tur,

VW CALIFORNIA CLUB DANMARK

• Facebook
  • Instagram
  • Grå LinkedIn ikon

COPYRIGHT VW CALIFORNIA CLUB DENMARK & KAUFMANN CREATIVE A/S

bottom of page