top of page

TEKNIK

Offentlig·123 medlemmer

Hjælp, lyset over skydedøren slukker ikke

Jeg skulle lige ordne noget i bo-delen. Efter et stykke tid går lyset ud (det er normalt). Først kunne jeg så ikke tænde lyset ved at trykke på knapperne ved lamperne, men pludselig kunne jeg over køkkenbordet, og over skydedøren. Nu vil lyset over skydedøren ikke slukke, hverken på trykknapperne eller når bilen låses.

Er der nogen der har prøvet det? - Eller har gode råd?

146 visninger
Henrik Kaufmann
Henrik Kaufmann
May 04, 2021

God du fandt ud af det!

Jeg var lige nede i bilen og teste. For det anede mig, det var knappen på displayet … den har også taget fusen på mig 😀 Nu ender det med at blive en helt lille guide:

REAR LIGHT MODE Trykkes den ud, låser den seneste indstilling af lyset bag i bilen, så lyset ikke længere kan betjenes lokalt på lamperne - som en slags børnesikring. Så tænder du to lamper og trykker på knappen, bliver de ved med at være tændt uanset om du åbner eller lukker døre, eller benytter kontakten lokalt på lampen. Og de andre lamper kan ikke tændes eller slukkes på lampen.

Så man kan vælge den konfiguration man ønsker og låse den fra førersædet.

ree

CAMPING MODE

Her kan du indstille hvilket lys der skal tænde, eller ikke tænde når man går ind og ud ad bilen. Super relevant når man skal på natligt toilet besøg og ikke ønsker bilen badet i et lyshav. man skal blot huske at aktivere den. Den kobler automatisk fra når der kommer tænding på bilen.

ree

LIGHT SETTINGS

Her kan man vælge SUNRISE. Så tænder bilen lyset i takt med solen står op. Som en slags vækning.

Under LIGHTING AREA OPERATION kan man med et interaktivt kontrolpanel vælge hver lampe i bilen og skrue op og ned for lysstyrken. Ærgerligt man ikke kan gemme indstillinger, til senere brug.

SWITCH OFF LIVING AREA LIGHT slukker alt lys I bodelen - sådan en slags godnat-og-sov-godt funktion og den sætter osse REAR LIGHT MODE ud af funktion, lige indtil bilen får tænding igen.

ree

VW CALIFORNIA CLUB DANMARK

• Facebook
  • Instagram
  • Grå LinkedIn ikon

COPYRIGHT VW CALIFORNIA CLUB DENMARK & KAUFMANN CREATIVE A/S

bottom of page