Olieforbrug T5?
Kære alle
Hvor stort olieforbrug skal man acceptere i en T5, 179 HK m automatgear, fra 2010, og som har kørt 160.000?
Vores sluger ca 1 L/2.000 km. Motoren kører og lyder fantastisk.
Bedste hilsner fra Leif Holmenlund
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
VW CALIFORNIA CLUB
DANMARK
Kære alle
Hvor stort olieforbrug skal man acceptere i en T5, 179 HK m automatgear, fra 2010, og som har kørt 160.000?
Vores sluger ca 1 L/2.000 km. Motoren kører og lyder fantastisk.
Bedste hilsner fra Leif Holmenlund
Nu er jeg er langt fra ekspert på området. Men der er en del skriverier om det på de udenlandske fora'er, hvilket betyder det kan være (blive) et issue.
Jeg ville holde øje med det og forhøre mig hos VW ift. hvad forbrugsgrænsen er - står der noget i manualen? Specielt hvis den ikke drypper eller har snavset motor pga. utæthed, soder sort eller kølevandet er urent/blandet med olie, ville jeg slå lidt koldt vand i blodet …