Alufælge?
Hej
Har forelsker mig i disse fælge. Men de er godt nok også ret så dyre synes jeg.
Nogle der kender et tip eller et sted de kan købes billigere? Nogle erfaringer med udlandet?

Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
VW CALIFORNIA CLUB
DANMARK
Hej
Har forelsker mig i disse fælge. Men de er godt nok også ret så dyre synes jeg.
Nogle der kender et tip eller et sted de kan købes billigere? Nogle erfaringer med udlandet?

Tror denne er det billigste du kan finde. https://www.original-räder.de/volkswagen/transporter/t6-2015-20/vw-18-zoll-alufelgen-t5-t6-t6-1-bus-multivan-bulli-caravelle-disc-felgen-weiss-neu/a-12064