Ny rejse app fra VW
På Caravan Salon messen i Düsseldorf faldt jeg over en stander som viste en ny app. Men min fokus var jo på de nye VW California T6.1 – så jeg brugte ikke meget tid på det – og havde næsten glemt det igen. MEN ikke helt!
Vidste du at Volkswagen har udviklet en rejse app til California-folket, som meget minder om Polarsteps: California on Tour App.
Hvor du kan dokumentere din rejse (dagbog), anmelde og finde campingpladser, etc.
Den skulle være ude til Android nu og til iOS meget snart. Jeg kan ikke finde den nogen steder dog.
Men her kommer et par hurtige (meget dårlige) billeder af appen.

SUPER!
Glæder mig til Apple slipper den løs, så jeg kan kigge på den. Men jeg er enig, den er nok meget "prematur". Men tænker ideen og intentionen er super. Det bliver spændende at følge. Vi har brugt Polarsteps nogle gange og den måske mere udviklet, men har stadig en del begrænsninger. Bl.a. synkronisere den ikke mellem flere enheder. Så stopper du rejsen på din mobil, fortsætter den på din computer … Den har ikke POI (interessepunkter) eller integreret Google Maps. Og jo sket ikke online manual.
Jeg savner også i den grad et GPS planlægningsværktøj, hvor man kan "bygge" rejsen før man tager afsted.