Toilet i California.
. Hvem har erfaring med at installere et Clesana toilet i en California
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
VW CALIFORNIA CLUB
DANMARK
. Hvem har erfaring med at installere et Clesana toilet i en California
Jeg har installeret et Clesana toilet i min sejlbåd - den er alt for stor til en california og så skal der føre strøm frem og monteres et betjeningspanel. Det vil i hvert fald ikke virke for mig.