Link til "Regntop"?
Hej alle
Ved det har været snakket om før, men synes ikke rigtig jeg kan finde det jeg skal bruge.
Efterlyser et link til en god og snild "Regntop", "Roof-topper" (ved ikke hvad det rigtige navn er)..
Skal bruge den til at beskytte mod regn og rusk + evt til at holde lidt på varmen. Men helst en helårs model.... .-) Så ikke for tyk....
Håber I kan hjælpe med et dirkete link samt måske erfaring med en I synes der er god og snild at bruge. Har indimellem tagboks på, men ikke nødvendigvis et krav den passer dertil. (for tænker da at det ikke er helt optimalt sammen med bøjler på. Så skal der jo være hul i regnhatten)??
Håber mit spørgsmål giver mening og at I kan hjælpe
Jens
Der er en del forskellige modeller og nogle syer sågar selv. Se @annitta_joergensens vejledning LINK Uanset hvad du vælger, er der en del overvejelser du med fordel kan gøre ift. indvendig eller udvendig montering, vinduer og åbninger, thermo (som er god både sommer og vinter) eller ej, mulighed for tagboks, osv. Jeg har skrevet en blog om de forskellige typer, med links og forklaringer. https://www.vwcaliforniaclub.dk/post/regnfrakke-eller-ej … COMFORTZ Vi har selv to forskellige fra Comfortz - både den tynde og termo. Begge til tagboks. Dem er vi super glade for. LINK MÜTZE Den tyske udgave er også meget populær, men fåes ikke med mulighed for tagboks. LINK VANORACK
Jeg kender ikke denne model. Men den ligner meget mange af de øvrige. LINK
CALITOP Denne sidder ligesom Comfortz termo også tæt på stoffet og giver mulighed for at have tagboks på. Men har til gengæld ikke så stor isolerende effekt. LINK KHYAM CAMPER COZI
Denne model er også meget populær, men jeg kan ikke finde den på nettet til salg pt. LINK