Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
Vil du gerne være annoncør? Send os en besked, så vi kan sende dig vores medieinformation. Det er muligt at indrykke bannerannoncer på måneds eller årsbasis. Samt få lavet advertorials (Sponsorerede blogindlæg). Har du andre samarbejder i tankerne, høre vi også gerne om det.
VW CALIFORNIA CLUB
DANMARK
TILBEHØR
Medlemmer
- Stefan G. Rasmussen
Marianne Sørensen Marianne Sørensen

har prøvet at pille den originale plasik bestik holder ud og puttet alt vores bestik og tallerkner iog mærket på bunden af skuffen, og så skyndte jeg mig at smide plastikholder i skuffen igen. Syntes ikke bunden af skuffen virkede særlig robust den var ret blød og så ud som om den let kunne kollapse hvis der kom for meget grej i skuffen 😬 Det sker nemlig altid for mig med billige skuffer. Så ville nok lægge en tynd finerplade på 4-5 mm i bunden hvis jeg skulle bruge skuffen uden den plastik holder. ?