top of page

TILBEHØR

Offentlig·155 medlemmer

Topmadras

Hvad skal vi være opmærksomme på ved køb af topmadras - fx tykkelse og materiale?

490 visninger
Kristian Skjødt
Kristian Skjødt
Jan 23, 2020

Yes, jeg har selv lavet en (godt husket @Henrik Kaufmann ) Vi har sengeindsatsen i den høje position. Har bare købt en forholds billig skummadras ved Jysk i 120x200, taget den ud af betrækket, skåret den lidt smallere og lidt af det ene hjørne. Derudover har jeg skåret halvvejs igennem to steder, så den foldes sammen når den ligger bagi, og så smidt i betrækket igen. Den har fungeret OK og liggekvaliteten er markant over hvad der ellers er af standard. Til en billig penge. Men, vi har alligevel brugt den en del, så den skal skiftes med en bedre madras så vi ikke ligger så meget igennem. Påtænker at benytte eksisterende betræk. Så har vi et kuvertlagen og rullemadras fast ovenpå så er det meste egentligt klar. Vi opbevarer dyner + puder i to store bomuldsposer (hjulpose fra cykelhjul) så det kan ånde, når vi har det bagi og er på tur. På førstesalen har jeg en rullemadras og kuvertlagen på fast. Her vil jeg også skifte til en bedre madras. Tænker måske godt den kan være 10mm tykkere end den eksisterende, men det er lidt et sats.

Medlemmer

• Stefan G. Rasmussen
    Stefan G. Rasmussen
  • Gisle Nordlund
    Gisle Nordlund
  • Namaste
  • Helene ChristensenHelene Christensen
    Helene Christensen
  • Jens Sørensen Jens Sørensen
    Jens Sørensen

VW CALIFORNIA CLUB DANMARK

• Facebook