California Ocean hva så....
Hej med Jer
Vi er de lykkelige ejere af en California Ocean som nu har været vores eventyrbus, feriecamper og hverdagsbil i knap et år. Den har opfyldt vores ønsker indtil nu og når man nu har prøvet alt fra telt til VW T3 Westfalia og 2 campingvogne så finder man også ud af hvad man har brug for og IKKE har brug for på sine ture.
Det var efter at vi solgte vores Fendt Campingvogn at der blev ryddet op i ting og sager, da der selvsagt ikke kan stoppes alt ind i vores nye "Kalle" men det er jo lige der man finder ud af at ferie og ture ud i det blå ikke behøver det store udstyr for at have en god tur.
Og så dog, for jeg må også indrømme at der er ting og gadgets som man bare må have, ikke fordi jeg vil remse alle vores indkøbte ting op, men som jeg også kan læse her på det gode forum, er sædebetræk, termotop til tag, sidemakiser og et godt liggeunderlag rare ting at have. så her lidt inspiration.
Vedr. sædebeskyttelse kan jeg anbefale mrk. Ukatex fra Tyskland. hvis man ikke vil købe Brandrups second skin som sikkert er et rigtigt godt produkt. Men hvis man gerne vil have et andet design / farve er Ukatex et prisbilligt alternativ. Alt i alt god pasform og nemt at montere + detaljer som airbag, isofix og lommer er sat rigtigt. Så må vi se hvordan slid og farveholdbarhed ser ud med tiden.
En anden ting som jeg faldt over i Ikea og ikke kunne modstå, var en bordskåner til gryderne i letvægts aluminium som kan ligge under glaspladen ved gasblus under kørsel.
En ting vi måtte have var en brødrister og nej ikke den store fra campingvognen, men en sammenklaplig til vores gasblus, købt i en almindlig campingforretning. klarer fint morgenbrød til 2.
Se billeder herunder:
God Tur til Jer alle. Mvh. Hanne og Ryan.

overtrækket ser godt ud, tror dog egentlig vi undværer, i vores 2020 er sæderne blevet så smudsede så det vist ikke kan svare sig, tænker en professionel carcleaner må tage sig af det en dag :-)