top of page

TEKNIK

Offentlig·126 medlemmer

Hængslet på klap op sengen

Vi har været så uheldig med vores klap op seng. Det blæst og stormede her i nat på Gudhjem Camping at vi midt om natten skulle lukke toppen ned. Overså et toilet taske som “stod” ovenpå garderobskabet. Vi slog sengen ned og knakkkkk sagde da toilet tasken sad i klem. Resultat er at vi har knækket hængslet i venstre side. Er der nogen der har lidt erfaring og kan hælpe mig med en løsning…evt et part nummer eller lidt trøsende ord

Storm hilsner fra Nicholas.

182 visninger
Nicholas Flint
Nicholas Flint
19 sept 2021

@Henrik Kaufmann Hvor har jeg lagt min mobil...........der er mange go' historie om det emne.

Men Risskov havde fået den plastdims hjem pris: 53,60,- + moms men VW Riiskov overslag lød på 2-3 timers regning, Ja valgt at betale for dimsen og kørt hjem. Nu er jeg ved at samle mod til projektet selv. Men iflg. VW Risskov og Amager så er det sket oftere end annonceret. Det har været fra computer, tasker og sågar et spil kort......

Jeg vil prøve at dokumenterer forløbet og lægge det ud her. Har fået en stor hjælp fra California Club. com i England som kender til sagen.

ree

VW CALIFORNIA CLUB DANMARK

• Facebook
  • Instagram
  • Grå LinkedIn ikon

COPYRIGHT VW CALIFORNIA CLUB DENMARK & KAUFMANN CREATIVE A/S

bottom of page